Friday, October 26, 2012

Eidul Adha




Salam Eidul Adha... =)

Kenapa pulak picture air kopi?? huhu.. sebenarnya, sekarang saya sedang meraikan petang aidiladha di rumah yang sunyi ini dengan secawan nescafe panas.. huhu.. tadi melepak di rumah sepupu.. tengah seronok2 lepak, tiba2 pakcik yang nak pegi KL tanya pasal tiket.. terpaksalah pulang ke rumah online sebentar.. family yang lain semua masih di rumah jiran berkenduri..

tadi cousin tanya.. 

dayang  : eh... teteh, pulang sudah??
saya      : belum... saya belum lagi makan nasi.. nanti saya datang balik..

(fufufufu... ya iya lah saya belum makan.. padahal makan daging dan sambal mangga dan sup tulang tanpa nasi.. walaupun makan lauk saja pun sudah 3 kali tambah.. erkk!!)

sekarang... menyesal... hujan lebat pulak... huhu... tak dapat melepak lagi.. dan dengan perut yang belum makan nasi... =.="

sempat pulak mesej umi suruh tapau daging bawa pulang rumah... uwaaa!!! what happen to me? rancangan diet memang gagal.. elok2 je berat 49kg.. sekarang makin naik dan naik dan naik dan naik.... nak tengok angka 50 pun susah.. huhuhu... 

hari tu check BMI, kalau tambah lagi 2 kg... alamatnya.. BMI kata overweight.. errr.... 

okay..!! lepas raya haji saya ON semula plan diet ye.. huhu... 



No comments:

Post a Comment