Thursday, October 25, 2012

Meng'update' Life..

Halloooo....!! hehe.. (sengih2 macam kerang busuk. Blog dah bersawang lama baru nak datang men'update')

oppss.. lupa pulak. Assalammualaikum. (^__^)v

Tengah bosan2 tunggu adik lelaki datang ambik dari tempat kerja.. tiba2 teringat pulak blog yang dah lama ditinggalkan.. Sebenarnya, saya sangatlah berhasrat nak tutup saja akaun ni.. tapi.. tapi.. rasa sayang pulak! huhu..

Nah, saya hadiahkan picture.... hehe..



Ini kisah sebulan yang lalu.. dah lapuk ditelan dek masa.. tapi rasa happy tu sentiasa ada di hati.. hehe... so.. tetap nak letak gambar yang telah jadi kenangan terindah ni... (Terima Kasih abang Azim yang tolong ambik & edit gambar ni..)


kredit to Syadiehearthy utk gambar yg kaw2 lebih ni.. hehe... kalau lah tahu apa yang berlaku saat "The Making Of.." the pictures... hahaha... mesti korang gelak!

dan hari ni.... setelah sebulan berlalu hari konvokesyen, saya masih di sini... di tanah air tercinta.. Ranau, Sabah.

Dah lama sangat tak terperuk duduk lama2 di Ranau. huhu.. percayalah... sy lagi hafal BJ Kompleks berbanding pekan Ranau.. Walhal.. jumlah kedai2 di Ranau ni belum pun menyamai jumlah kedai di BJ Kompleks.. huhuhu..

Sekarang jam 4pm. Barisan kedai2 ni sudah sunyi... Tadi sempat snap dua orang budak kecik yang datang membaca.. Saya dah bulatkan mata tengok dorang berdua sebab bawa buku tu ke hulu ke hilir.. grrr.... anak2 tauke kedai jiran.. dorang ni memang paling suka melepak kedai buku. fufufu...

"Kakak.. kami tak bawa buku ni lari.. kami duduk sini saja.." maka mereka pun ber'picnic lah di lantai kedai.. nasib baik lantai bersih dik... haha..


Kerja sementara di kedai buku.. at least... takdalah saya kebosanan duduk terperap dalam rumah kan... Mirdha bgtau tadi.. dia akan daftarkan nama saya untuk kursus under MPOB. Kursus 4 bulan dan kemudian akan diserap masuk ke dalam kerja... huhu... saya terus buat muka.. sebab tau Mirdha sangat minat bidang research... totally berbeza dgn saya.. apa2pun.. saya setuju saja dengan cadangan dia.. sebab katanya, masih ada peluang untuk diserap dalam bidang pengurusan..

dan... tengah2 khusyuk tulis blog ni.. melayan perasaan yang masih belum dapat kerja.. tiba2 ada company call suruh datang interview.. erkk!!! oleh sebab saya letak alamat Selangor.. errr... adakah saya perlu terbang ke Selangor 31 Oktober ni ??!! huhu.. (Dilema)

okay.. sudah dulu. kena tutup kedai sudah... balik dengan perasaan dilema.... =.=


P/S : ohhh... betapa saya harap boleh pinjam helikopter PM secara percuma... sob3...


No comments:

Post a Comment