Friday, December 14, 2012

Lahad Datu



hee... saya berada di Lahad Datu sekarang.. (^_^)v

Kursus 3 bulan bersama MPOB. Kursus yang best! haha... walaupun kadang2 agak meletihkan... hari saya bermula seawal 7 pagi sehinggalah 10 malam. Tak ada masa langsung untuk jalan2.. 

Kawan-kawan kursus pun sangat variety dari setinggi-tinggi jawatan sebagai Manager hinggalah ke lepasan STPM.. dan.. saya, golongan pertengahan.. hehe.. belajar untuk bergaul dengan mereka yang bukan dikategorikan rakan sebaya bagi saya merupakan pengalam baru.. paling best bila 1 group dengan mereka yang dipanggil 'otai'.. haha.. banyak pengalaman mereka.. cuma mereka lemah dari segi berbahasa Inggeris..

Saya harap... saya takkan membiak lemak di sini.. hehehehe.. dah lah tinggal tempat macam resort.. makanan pun berstar-star... setiap hari cuma keluar masuk bilik kuliah.. tak ada peluh langsung bila tinggal di bangunan yang serba berair-con ni.. huhu..

One thing yang menarik di sini.. saya dipanggil Nurul!! terasa pelik bila semua panggil nurul.. saya tak perlu memperkenalkan diri, sebab masing2 ada name tag. Mungkin sebab mereka malas baca perkataan kedua (amani).. So, kali ini.. terpaksalah saya membiasakan diri dengan 'Nurul'..

okey. sudah dulu... saya malas nak upload pic pulak.. hee.. kalau tak, mesti penuh blog ni dengan gambar sawit... hahaha..




 

4 comments:

  1. bkn awk je dipgl nurul..
    sy pn dh kene biasakan diri..
    sbb Dr. pn pgl sy nurul..

    haha..wlpn dh berkali cube..
    de tetap pgl nurul

    ReplyDelete
  2. hehehe... tapi nama 'nurul' ni buat sy terasa sangat ayu! auuucch!! haha.. =)

    ReplyDelete
  3. aiyo..perasan btol..haha..

    sy dh try tukar...ce try masukkn balik kt bloglist..ahaha

    jgn pilih yg add from blog..
    try yg add url

    nurulazieyan.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. oopsss..baru je suh..sy tgk kt bloglist awk...

    dh ok ar...hehehe

    ReplyDelete